Nieuws en blogs
3 augustus 2023
Vijf vuistregels voor bestuurders die te maken krijgen met weerstand: Wie op de dansvloer staat, moet dansen
15 februari 2024
Terugblik op de studiedag 'Omgevingscommunicatie in de praktijk: wat en hoe?'
21 juni 2023
Julies ervaring met ChatGPT: Hoe het jou kan helpen bij je communicatiewerk
Video's
Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Cras risus ipsum, faucibus ut, ullamcorper id, varius ac, leo. Vivamus euismod mauris. Sed libero.
Content - Demo titel
Dit een stukje tekst tijdens de demo.
Content - links
Nunc nulla. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras varius. Fusce pharetra convallis urna. Cras dapibus.
Proin pretium, leo ac pellentesque mollis, felis nunc ultrices eros, sed gravida augue augue mollis justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Fusce ac felis sit amet ligula pharetra condimentum. Quisque id mi. Cras dapibus.
Content - rechts
Ut tincidunt tincidunt erat. In ac felis quis tortor malesuada pretium. Suspendisse non nisl sit amet velit hendrerit rutrum. Nulla porta dolor. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet.
Content - call to action
Quick links - Tijdens workshop
Blok - cases
Onze vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures beschikbaar
Blok - quotes / afwisselend
Verbinden
Verbinden
Het is onze opdracht om mensen op de voorgrond te plaatsen. Door naar hen te luisteren, door met hen te praten, door hen proberen te begrijpen. Door verbinding te zoeken.”
Partner
We zijn geen alwetende orakels die even komen vertellen hoe het moet. We denken mee, we dagen klanten uit.”
Kritisch
Kritisch
Voor ik ergens aan begin, wil ik alle kanten van een probleem of een uitdaging verkennen. Ik wil op voorhand niets uitsluiten of afschieten.”
Uitvoeren
Ik beheer infolijnen voor grote werven, een collega beheert de Whatsapp-account, we zijn aanwezig op het terrein. Wij denken én doen. Dat helpt om een betere adviseur te worden.”
Het is al een tijdje geleden, maar een onderwijsinstelling vroeg ons eens om met een wervingscampagne meer studenten aan te trekken. Hun studentenaantal liep namelijk al jaren terug. Ik herinner mij dat wij de eerste keer het onderwijsgebouw binnen stapten. Ons strategisch advies was eigenlijk meteen klaar. ‘Geef uw geld niet aan ons maar doe iets aan de inkomhal.’ Veel jongeren kenden de school en kwamen naar introductiedagen. Maar de centrale inkomhal was zo deprimerend en verouderd dat maar weinigen zin hadden daar vier jaar elke dag door te brengen. Ook een gebouw communiceert naar je doelgroep en zegt waar de mensen die er werken voor staan. Daar zat het fout. Niet in hun brochures of website.”
“Dit is volgens mij de essentie van een echte communicatiestrategie. Wij zijn natuurlijk allemaal communicatieadviseurs, maar het is niet omdat je een hamer hebt dat alles een spijker is. Wat is de doelstelling en hoe kan je dat het best bereiken? Soms is dat met een campagne op social media of met een interactieve informatiemarkt. Maar soms dus ook door een binnenhuisarchitect je entree onder handen te laten nemen.”