Management assistant

Hasselt

Ons kantoor in Hasselt zoekt een nieuwe engelbewaarder. Op papier heet dat een management assistant, in de praktijk doe je veel meer dan assisteren. Word jij de rots in onze branding?

Takenpakket

  • Je beheert de agenda’s van het management, plant vergaderingen in en organiseert ze.
  • Je wordt samen met jouw collega management assistant de administratieve duizendpoot van Connect.
  • Je bent de eerste persoon die onze nieuwe klanten zien in ons kantoor in Hasselt en die ze aan de telefoon krijgen.
  • Je bent de contactpersoon van onze externe IT-dienst wanneer de techniek het laat afweten.
  • Je leest drukwerk na op zoek naar spelfouten.
  • Je werkt mee aan aanbestedingen en offertes en zorgt ervoor dat ze op tijd geraken waar ze moeten zijn.
  • Als preventieadviseur waak je over het welzijn van je collega’s.


Wie we zoeken

Vaardigheden

  • Je communiceert sterk via mail, telefoon en in het echt.
  • Je hebt een ingebouwd Zwitsers horloge, liefst eentje dat enkele minuten voorloopt. Je bent stipt, nauwgezet en deadlines zijn heilig.
  • Je hebt een genadeloos oog voor detail. Er gaat een automatisch alarm af bij een dubbele spatie of verkeerd geplaatste komma.
  • Je werkt efficiënt en zelfstandig. Je wacht niet af wanneer je iets fout ziet lopen. Je neemt initiatief en trekt recht wat scheef is.
  • Multitasken bestaat niet, maar je probeert het toch. Je bent stressbestendig en kan tegen een gezond gevulde to-dolijst.
  • Je staat flexibel in je schoenen. Je roept niet tegen een collega die je stoort tijdens het schrijven van een belangrijke mail.
  • Een positieve ingesteldheid is je standaardmodus. Je ziet oplossingen of gaat ernaar op zoek.
  • Je laat een tattoo zetten met onze baseline ‘Wij verbinden mens en omgeving’. Of je brengt hem elke dag in de praktijk, dat mag ook.
    

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma Organisatie en Management. Een ander diploma, aangevuld met werkervaring in Office Management, kan ook.
  • Werkervaring is een plus, maar niet noodzakelijk. Ambitie en goesting zijn belangrijker.
  • Je volgde een vorming als preventieadviseur en een cursus eerste hulp. Of je bent bereid ze op korte termijn te volgen.
  • Je trekt je plan in het Nederlands, Frans en Engels. We verwachten geen filosofische essays, maar telefoneren en mailen en français moet wel lukken.
  • Je kent de Microsoft Office-programma’s als je broekzak. Word is voor jou een handig gereedschap, geen bron van frustratie.
    

Wat we aanbieden

  • Een uitdagende functie bij een ambitieus communicatiebureau. De uitstekende etentjes, feestjes en teambuildings krijg je er zomaar bij.
  • Een voltijds bediendecontract van bepaalde duur (zes maanden). Na een positieve evaluatie verlengen we het naar een contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk en marktconform loon met extralegale voordelen.
  • Een werkplek in hartje Hasselt, het gezelligste provinciehoofdstadje van België. Thuiswerken kan één dag per week.
  • De kans om opleidingen en bijscholingen te volgen en een nog betere versie van jezelf te worden.
  • Dagelijks samenwerken met enthousiaste collega’s die weten wat voor berenwerk je verzet.
    

Elke sollicitatie wordt beantwoord. Word je geselecteerd als geschikte kandidaat dan nemen we telefonisch contact met je op om een gesprek in te plannen en brengen we je op de hoogte van het verdere verloop van de selectieprocedure.

Ben jij het talent dat we zoeken?

Stuur jouw cv en motivatiebrief naar Nele Snoeks