Communicatieregie invoering betaald parkeren
Breda is een historische, gastvrije, grenzeloze en groene stad. Maar de ruimte is schaars. Het centrum en de woonwijken rond het centrum zijn niet gebouwd voor het huidige aantal auto’s. Om de parkeerdruk te verlagen voert gemeente Breda betaald parkeren in. Op die manier blijft Breda veilig en leefbaar. Deze grote verandering liet de omgeving en politiek niet onberoerd. De gemeente Breda heeft Connect om hulp gevraagd bij het terugpakken van de communicatieregie. En vervolgens een stevig fundament te leggen waarmee team parkeren zelf verder aan de slag kan met de communicatie over de invoering van betaald parkeren.
cases
![Connect - Ontwikkeling logo en huisstijl voor de pilotcentra huiselijk geweld en kindermishandeling Connect - Ontwikkeling logo en huisstijl voor de pilotcentra huiselijk geweld en kindermishandeling](https://connect.be/cdn/cc37744e-e45b-45db-b289-e89a1651b7a0/-/scale_crop/400x260/smart/-/format/preserve/-/quality/lighter/-/progressive/yes/-/strip_meta/none/2020-08-chgk-huisstijlhandboek-mock-up.jpeg)
Case
Ontwikkeling logo en huisstijl voor de pilotcentra huiselijk geweld en kindermishandeling
Regio's Hart van Brabant en Rotterdam Rijnmond
![Projectcommunicatie en participatiemanagement voor Nieuwe Sluis Zeebrugge Projectcommunicatie en participatiemanagement voor Nieuwe Sluis Zeebrugge](https://connect.be/cdn/63a2c0ef-77b3-408e-8897-396c8a081f10/-/scale_crop/400x260/smart/-/format/preserve/-/quality/lighter/-/progressive/yes/-/strip_meta/none/mow-nieuwe-sluis-zeebrugge-infokrant-luchtbeelden-02.jpg)
Case